Retourprocedure

Naast deze retourprocedure (http://returns.remeha.be) zijn ook onze gebruiksvoorwaarden (http://usage.remeha.be), privacy en cookie policy (http://privacy.remeha.be) en in geval van een klant en/of verkoop relatie onze verkoopvoorwaarden (http://conditions.remeha.be) en garantiegarantietermijnen (http://warranty.remeha.be) van toepassing.

Gelieve enkel goederen aan te bieden waarvan u denkt dat de garantietermijn niet verstreken is. Alle goederen dienen voorzien te zijn van een retour label, verkrijgbaar op aanvraag. Graag invullen in drukletters. De goederen worden vergezeld van uw eigen verzendnota. Na controle in ons magazijn worden u nieuwe goederen bezorgd via onze diensten.

Wanneer het retourlabel niet of niet volledig werd ingevuld worden de goederen vernietigd en kunt u geen aanspraak meer maken op een omruiling onder garantie. Bij het ontbreken van het defecte goed kan u nieuwe goederen bekomen via een regulier order en daaropvolgende factuur. Later zal u een creditnota opgemaakt worden wanneer aan de voorwaarden van deze procedure voldaan is.

Welke informatie is verplicht?

  • > Volledige gegevens groothandel
  • > Volledige gegevens installateur
  • > Toesteltype
  • > Serienummer van het toestel
  • > Datum van de vervanging
  • > Omschrijving van het defect
  • > Verzendingsnota (=uw eigen referentie)

 

In geval van een bestelling van een wisselstuk via onze wisselstukken website (enkel voor de professional)
Indien u als professional niet 100% tevreden bent met uw bestelling via http://parts.remeha.be, kan u ook binnen de 30 dagen uw wisselstuk terugsturen voor een terugbetaling.  Ontvangen wisselstukken worden nagekeken en indien goedgekeurd komen deze in aanmerking voor een gedeelde of volledige terugbetaling.  Enkel nieuwe stukken die zich in hun originele, ongeopende of beschadigde verpakking bevinden kunnen volledig terugbetaald worden. Verzendkosten kunnen niet worden terugbetaald.  Stuur uw retours naar Remeha nv – Retour Spare Parts Website – Koralenhoeve 10 – 2160 Wommelgem en voeg uw bestelnummer en/of duplicaat van uw factuur toe voor een correcte verwerking.

Meer informatie?

Neem contact op met onze dienst Internal Sales via customersupport@remeha.be