• Website
Geen resultaten gevonden.

Connection teams van Remeha

“Als je vooruit wil, sta je samen sterker”

Onze grootste succesfactoren zijn gemotiveerde medewerkers. Remeha vindt een goede connectie met collega’s hierbij heel belangrijk. Om de verbinding met collega’s onderling te vergroten heeft Remeha verschillende connection teams opgesteld. De teams bestaan uit collega’s van verschillende afdelingen, met als doel om de onderlinge betrokkenheid tussen afdelingen en collega’s te verhogen. Op deze manier wordt het makkelijker om verandering teweeg te brengen binnen Remeha en wordt het mogelijk om processen sneller te veranderen en te verbeteren.

Collega’s die normaliter minder met elkaar te maken hebben, leren elkaar op deze manier beter kennen. Juist door verbinding met elkaar te maken en door elkaar op te zoeken. Binnen Remeha zijn er vier connection teams opgesteld met ieder een ander thema en doel.

Team Klant

Wat houdt de klant bezig en welke mening heeft de klant over Remeha? Team Klant zet verschillende projecten in om hierop in te kunnen spelen. Zo heeft dit team een sessie georganiseerd met klanten in klantarena’s. Door middel van meerdere sessies met klanten en collega’s is duidelijk geworden waar de verbeterpunten liggen voor Remeha.

Team Green Future

Wat kunnen we als organisatie doen om een groenere uitstraling te krijgen? Team Green Future richt zich onder andere op deze vraag. Zo heeft dit team ervoor gezorgd dat er zonnepanelen zijn geplaatst op het dak van Remeha. Ook zijn we dankzij dit connection team van plastic drinkbekers naar kartonnen drinkbekers gegaan.

Team Kernwaarden

Smart, caring en impactful. Dit zijn de drie kernwaarden van Remeha. Wat is het uiteindelijke doel en wat betekent dit voor de medewerker van Remeha? Team Kernwaarden houdt zich hier mee bezig, door onder andere diverse meetings en sessies met medewerkers te organiseren.

Team Elke Dag Een Beetje Beter

Continue verbetering onder de aandacht brengen. Dat is het streven van team Elke Dag Een Beetje Beter. Zo heeft dit team op Nationale Complimentendag (1 maart 2019) meerdere mensen ingehuurd die willekeurige medewerkers van Remeha een compliment gaven.

Niels van den Broek (Lean Coach bij Remeha) is onderdeel van het connection team ‘Elke dag een beetje beter’ en hij vertelt:

“Doordat er verschillende collega’s in één connection team zitten, kun je met elkaar sparren en krijg je andere invalshoeken. Op deze manier bekijk je niet alles vanuit één oogpunt. Als je vooruit wil, sta je samen sterker. De kracht die dit veroorzaakt is mooi om te zien.”
Niels van den Broek

“Als je vooruit wil, sta je samen sterker”

Niels van den Broek

Werken bij Remeha - Vera Enklaar
 

Vera Enklaar


Vacature vraagbaak


06 41 66 30 47