Een interventie aanvragen

Voor u als particulier, installateur of groothandel

Type interventieformulieren

Voor alle interventies ter plaatse is de aanwezigheid van de aanvrager VEREIST. Voor alle opstarten, inclusief propaan, is de aanwezigheid van de installateur VEREIST. Bij onderhouden dient steeds de aanvrager aanwezig te zijn, zodat de nodige attesten en rapporten getekend kunnen worden! Indien niemand aanwezig is om te tekenen en het document in ontvangst te nemen, zal een administratieve kost van 20,- euro worden aangerekend. Indien u verkiest niet aanwezig te zijn verklaart u zich akkoord met de conclusies en uitgevoerde werken van onze technici.

Het Remeha Service team

Interventie voor Remeha Partners
Door middel van het registreren van verwarmingsketels in "The Zone" kan u als Remeha partner gemakkelijk een interventie aanvragen op deze verwarmingsketels.

Kantooruren

  • Winterperiode (november t/m februari): 8.00u - 17.30u
  • Herfstperiode (september/oktober): 8.00u - 16.30u
  • Lenteperiode (maart-april): 8.00u - 16.30u
  • Zomerperiode (mei t/m augustus): 8.00u - 15.30u

OPGELET: Om tegemoet te komen aan de hoge nood tijdens het winterseizoen, is onze telefonische bereikbaarheid aangepast. Buiten deze uren wordt bij registratie een terugbelactie ondernomen de eerst volgende werkdag.