De beste service na verkoop voor uw verwarmingsketel

Geeft uw verwarmingsketel een storing aan of heeft u te maken met een panne?

Is uw ketel stuk en heeft als professional of consument technische hulp nodig via telefoon of e-mail? U wenst een interventie van onze technieker op locatie?

Remeha service, voorheen HeaTeam service solutions en SERV’Elite, is een dynamisch team dat bestaat uit techniekers, helpdesk medewerkers, interventieplanners en administratieve medewerkers, actief over heel België voor alle producten van de merken Remeha, Oertli, Brötje en Chappée.

Aarzel niet om eerst uw huidige installateur te contacteren, hij is het beste op de hoogte van uw verwarmingsinstallatie. Indien u geen installateur ter beschikking hebt of u graag samen extra ondersteuning wenst van ons als fabrikant, maak dan gebruik van de onderstaande link om uw interventie van een technieker ter plaatse aan te vragen.

Ook voor telefonische ondersteuning staan wij steeds voor u klaar. Maak gebruik van één van de onderstaande telefoonnummers van Remeha service tijdens de aangeduide kantooruren of stuur een e-mail naar service@remeha.be.

Het Remeha Service team

Checklist voor de installateur

Bij aanvraag opstart van een lucht/water of bodem/water warmtepomp

Download onderstaande invulformulier als checklist voor de installateur bij de opstart van een warmtepomp.
BELANGRIJK: Open document met Adobe Reader.

Kantooruren

  • • 8.00u - 17.30u
  • • 8.00u - 16.30u
  • • 8.00u - 15.30u
Opgelet

Om tegemoet te komen aan de hoge nood tijdens het winterseizoen, is onze telefonische bereikbaarheid aangepast. Buiten deze uren wordt bij registratie een terugbelactie ondernomen de eerst volgende werkdag.