Retourprocedure

Gelieve enkel goederen aan te bieden waarvan u denkt dat de garantietermijn niet verstreken is. Alle goederen dienen voorzien te zijn van een retour label, verkrijgbaar op aanvraag. Graag invullen in drukletters. De goederen worden vergezeld van uw eigen verzendnota. Na controle in ons magazijn worden u nieuwe goederen bezorgd via onze diensten.

Wanneer het retourlabel niet of niet volledig werd ingevuld worden de goederen vernietigd en kunt u geen aanspraak meer maken op een omruiling onder garantie. Bij het ontbreken van het defecte goed kan u nieuwe goederen bekomen via een regulier order en daaropvolgende factuur. Later zal u een creditnota opgemaakt worden wanneer aan de voorwaarden van deze procedure voldaan is.

Welke informatie is verplicht?

  • > Volledige gegevens groothandel
  • > Volledige gegevens installateur
  • > Toesteltype
  • > Serienummer van het toestel
  • > Datum van de vervanging
  • > Omschrijving van het defect
  • > Verzendingsnota (=uw eigen referentie)

Meer informatie?

Neem contact op met onze dienst Internal Sales.